Computer og IT

Få den perfekte b2b webshop

Søger du efter en b2b webshop, så er det navipartner.dk/b2b-webshop/ du skal have fat i.

Effektiv B2B-webshop

Sælg mere med en stærk B2B-webshop baseret på Magentos B2B-modul. I tilgift får du en effektiv B2B platform, hvor du sparer ressourcer på alt fra at oprette kundekonti til at fremsende fakturaer.
Med en b2b webshop kan du bl.a. administrere hvilke produkter og rabatter den enkelte kunde ser, give kunderne adgang til selv at kunne hente relevante rapporter, oprette kundekonti hurtig allerede på første møde, styre fakturering og levering samt se hele ordreflowet i samme system.

Udover b2b webshop, tilbyder Navi Partner bl.a. også Lagerstyring, kundestyring m.m.:

Giv dine kunder god service

Integrationen mellem økonomisystem, salgsmodulet og alle de øvrige dele af ERP-systemet sikrer det overblik, der skal til for at betjene kunderne optimalt. Salgsdelen er integreret med køb og lager, hvilket giver hurtig adgang til information om lagerstatus og evt. leveringsdato. Det gør det muligt at give kunderne præcise svar i forretningen og i webshoppen.

Styr på lager i butik og webshop

Lagerstyringen i Business Central klarer effektivt og sikkert alle de daglige rutiner på lageret. Desuden har løsningen gode faciliteter til at håndtere enheds- og lokationsstyring.

Fleksibel Business Central-løsning, der passer til din forretning

Med Microsofts Dynamics 365 Business Central (tidligere Dynamics NAV) får du den nyeste teknologi og en række faciliteter til lagerstyring, kundestyring, leverandørstyring, e-handel og elektronisk dokumentudveksling.

Løsningen kan tilpasses de krav, du har til forretningsgange, lagerstyring, økonomisystem og administration, og så er den rollebaserede brugerflade designet til at give nem adgang til de opgaver, der løses af forskellige roller i virksomheden.

Kig forbi navipartner.dk/b2b-webshop/

Vis mere

Relaterede nyheder

Back to top button
Close