Computer og IT

Automatisering af bogholderi, lagerstyring og økonomistyring

Få en effektiv e-handel løsning

I København ligger www.navipartner.dk, der hjælper virksomheder med at sælge enten B2B eller B2C ved hjælp af internettet. Virksomheden har eksisteret siden 1999 og er i dag en af Danmarks førende i at udvikle, levere og servicere e-løsninger til detailhandel og attraktioner. Mange af NaviPartners løsninger bygger på Microsoft værktøjer. Successen er opstået på baggrund af et grundigt arbejde samt en et produkt, der virker indenfor kassesystem, web-shop, lager, bogholderi og administration.

Fremtiden er over os

Det er lang tid siden, at mennesker tog på markeder med deres roer for at bytte dem til en lille gris. Senere blev mønter et gangbart byttemateriale, og det er først med internettets opfindelse i 1990, at e-handel så lyset og pengene dermed blev “usynlige”. Pludselig fik forretninger nye muligheder for at nå kunderne. Kunder, der ellers normalt ikke var i deres område. Efterspørgslen efter websider, hostingløsninger og samlede e-commerce løsninger opstod, og i de første år var der ikke noget svar. Med tiden kom der flere og flere løsninger på markedet. Nogle dårlige. Nogle gode, og nogle af disse er med tiden blevet perfektionerede.

E-handelløsninger til detail og attraktioner

NaviPartner har med deres B2B webshop og E-commerce løsninger hjulpet mange virksomheder med at få succes og tiltrække flere kunder. Blandt disse ser man Sport24, Tivoli Friheden. Golf Experten og Moesgaard Museum. NaviPartner arbejder med en fuld integreret webshopløsning baseret på Magento og samtidig integreret den med Dynamic 365 Business Central. Magento har et stort antal standardfunktioner, men NaviPartner har også udviklet udvidelser som kan tilføjes, hvis kunden ønsker dette.

B2B med muligheder

En e-handelløsning hos NaviPartner til B2B kunder sikrer, at kunderne oplever en ensartet løsning med styr på hele den logistiske process. Blandt andet kan der i løsningen sikres, at hver enkelt kunde får forskellige rabatter. Der er på mange muligheder for at tilrette brugerfladen, så hver enkelt kunde oplever e-shoppen forskelligt. Det gør, at hver kunde kan føle sig mødt og dermed føle sig tryg i købet. Virksomheden på den anden side vil på denne måde spare masser af tid. 

Vis mere

Relaterede nyheder

Back to top button
Close